如果要忘記妳
我必須選擇讓妳從我的記憶和通訊錄中消失


如果要「昇華」成「朋友」
我必須強迫自己變得冷漠,客客氣氣不帶感情


但這樣的相遇
遇到能夠相知相惜的人
真的非常不容易,非常可貴  (至少,對我來說)


所以
我選擇等待...






Right Here Waiting
作詞:Richard Marx 作曲:Richard Marx


Mountains apart day after day
群山相隔,日復一日

And I slowly go insane
我日見焦灼

I hear your voice on the line
話筒傳來妳的聲音

But it doesn't stop the pain
但卻止不住我心中的痛

If I see you next to never
如果妳我難以相間

How can we say forever
又如何談得上永遠


Wherever you go
無論妳去到何方

Whatever you do
無論妳在做何事

I will be right here waiting for you
我都將在這裡等妳

Whatever it takes or how my heart breaks
無論要付出什麼或者我的心怎樣破碎

I will be right here waiting for you
我都將在這裡等妳


I took for granted, all the times That I thought would last somehow
我總是想當然的認為我們終究可以持續下去

I hear the laughter, I taste the tears But I can't get near you now
我聽到嘲笑,我嘗到苦澀的淚,但我無法靠近妳

Oh, can't you see it baby You've got me goin' crazy
哦~ 親愛的,難道妳不見我為你而迷醉


I wonder how we can survive This romance
我想知道這段愛情如何才能維繫

But in the end if I'm with you I'll take the chance
但如果最終我能和妳在一起,我一定會好好珍惜



arrow
arrow
    全站熱搜

    liitzyy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()